Penyakit kulat air
Pok seng

Pok Seng ada masalah penyakit kulat air. Celah jari kaki sentiasa gatal dan lembab. Akibatnya kulit menjadi lembik, pecah dan berair. Sakit untuk pakai kasut atau selipar. Paling seksa bila hari hujan kerana kudis semakin teruk.

Telah sembuh setelah dirawat dengan ubat PS Herbs. Mengikut Poksing, tak sampai seminggu kudis hilang. Sempat dua kali letak ubat. Tiada lagi masalah

Pok Seng huna ubat PS Herbs untuk rawat penyakit kaki makan air
Pok Seng

Dapatkan Spray H2 dan Krim S3

Mengikut Pok Seng, beliau telah lama hidap penyakit kulat air. Macam macam ubat kulat air telah dicuba, tetapi masalah gatal celah jari kaki tidak juga sembuh. Tidak berputus asa, Pok Sing dapatkan Spray H2 dan Krim S3 keluaran PS Herbs untuk atasi masalah kaki makan air dihadapi.

Cara Rawat Kulat Air atau athlete's foot

Pok Sing guna Spray H2 dan Krim S3 serentak. Kudis bahagian jari yang mudah dicapai, disapu krim, sementara celah-celah cari yang terlindung Pok Seng sembur dengan Spray H2. Begitu mudahnya merawat kulat air.

Kulat air dicelah jari Pok Seng
Kulat air pok Seng tumbuh dicelah celah jariari

Dua kali letak sembuh

Pok Sing kata, kudis gatal celah kaki atau kulat air sembuh selepas dua kali letak ubat PS Herbs. Katanya ubat pun tak luak (masih banyak lagi). 

Kulat air yang menyebabkan gatal celah jari di kedua-dua belah kaki telah sembuh
Sudah sembuh
Tiada lagi kulat air yang menyebabkan gatal celah jari kaki selepas diletak ubat PS Herbs
Tiada lagi gatal dan sakit

"Terima kasih Pok Sing kerana benarkan kami siarkan dalam webpage dan media sosial dengan harapan ramai akan dapat manfaat”

Share

Berminat mengedar produk PS Herbs?

Scroll to Top